Blogger Templates Blogger Layouts
Blogger Backgrounds
MySpace Comments

kawan ummi

Jumaat, 19 Mac 2010

FACE EXPRESSIONS CONTEST

.


'Create

Tarikh Tutup Penyertaan : 5/5/2010


Hadiah :
Utama - Barangan Bernilai RM30*
Kedua - Barangan Bernilai RM20*
Ketiga - Barangan Bernilai RM10*
Saguhati - Barangan Bernilai RM5 untuk 5 Orang*
*kos penghantaran ditanggung oleh pemenang
*hadiah ditaja oleh blog Mamanazashop/Nazrirevellshop


Syarat-Syarat Penyertaan :
(A) CATEGORY BLOGGER
1) Terbuka kepada baby/kanak-kanak berumur 5 tahun & kebawah
2) Join FOLLOWERS blog dibawah, letakkan blog dibawah dlm senarai BLOG LIST anda, copy BANNER blog dibawah & letak di sidebar blog anda
3) Copy sticky mode contest diatas & mestilah link ke blog ini
4) Buat entry mengenai contest ini
5) Upload pic terbaru aksi anak anda (1 gambar shj), letak nama/umur & ceritakan serba sedikit tentang gambar tersebut
6) Tinggalkan komen anda di COMMENTS beserta URL/Link/E-mail entry tersebut
(B) CATEGORY BUKAN BLOGGER
1) WAJIB menjadi ahli MAMANAZASHOP dgn yuran sebanyak RM2 (1 tahun)*
2) Hantar penyertaan melalui e-mail ke nurin_amyliana@yahoo.com
3) Ikut syarat category A (1,5,6)
*hanya jadi ahli utk join contest ini


assalamualaikum semua,nama saya nurul nadira dania panggil je dira,umur saya 3thn.saya suke makan kfc,pic saya yg kat atas tu masa dinner kilang walid saya dapat ikut.tahun ni nak ikut lagilah dinner walid,saya ni kuat makan kuat merajuk tau.ummi ngn walid geram kat saya yg kuat merajuk hehehehe.tapi saya sayang ummi ngn walid.

0 comments

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

FEEDJIT Live Traffic Feed