Blogger Templates Blogger Layouts
Blogger Backgrounds
MySpace Comments

kawan ummi

Khamis, 25 Februari 2010

SIL KAT ICU

.
0 cute friend

mlm tadi dlm kul 10lebih dapat call dari anak sedara wak non,bagi tahu SIL tak sedarkan diri nak masuk ICU.terus kami g HSA nasib baiklah boleh masuk tgk SIL,masa kami naik tgk tu SIL tgh tunggu nak bawak g ICU tak tahan aku tgk keadaan dia anak dia asyik nangis je makinlah aku sedih.doc cakap apendix dia pecah kuman dah merebak kat badan sampai kat paru2.sekarang pun guna bantuan pernafasan,doc cakap lagi SIL 50-50...
YA ALLAH, KAU YANG MENGETAHUI SEGALA YANG BERLAKU, KAMI REDHA ATAS SEGALA UJIAN INI, KAU TABAHKAN HATI-HATI HAMBAMU INI. KAU TAHU YANG TERBAIK, KAMI REDHA YA
doakan SIL aku......amin.

mohon doa rakan2 bloger

readmore »»

Selasa, 23 Februari 2010

deram darah

.
0 cute friend











readmore »»

HAPPY BIRTHDAY WALID

.
0 cute friend

salam,

ari besday hubby tercinta,HAPPY BIRTHDAY WALID....semoga panjang umur dimurahkan rezeki......ummi n dira cayang walid.

readmore »»

Jumaat, 19 Februari 2010

cucuku aqeel

.
1 cute friend

salam,
lagi gambo2 cucu ku,tak padan ngn kecil ligat tul.manjat sana manat sini.
kosi tu di terbalikkan lepas tu dia duduk,lepas tu susah nak keluar perut buncit.




video

readmore »»

Khamis, 18 Februari 2010

balik kampung cuti CNY

.
0 cute friend


salam,
n3 ni dah berapa ari buat tapi post lagi M beso sangat cuma upload gambo je,CNY minggu lepas balik kg batu pahat.kali ni balik kg walid ngn dira jadi penternak itik dira seronok sangat bangun je tido nak g tgk itik.yalah dah tgk itik lepas tu basuh telut itik pula.

dira tgh nyanyi lagi mila
suke sangat jari macam tu
ni lagi satu
habislah bunga nenek dira
walid,dira n MIL
sibuk juga nak basuh kete
dira merajuk sebab nenek tak bagi pinjam penyapu
nak juga gambo macam walid

telur2 yg dah masin ngn belum masin
hasil 2 ari
telur masin
ni walid yg bersihkan ari ke 2
ni ummi bersihkan ari ke 2
pecah 1,retak 3
ni walid punya keje,sampai pecah telur tu
ni hasil dira ari 1.
ni hasil walid ari 1

















readmore »»
Related Posts with Thumbnails

FEEDJIT Live Traffic Feed