Blogger Templates Blogger Layouts
Blogger Backgrounds
MySpace Comments

kawan ummi

Isnin, 25 Januari 2010

taman permainan

.

salam,
pagi ahad dira dah kejut kan ummi ngn walid nak g main buai sabo jelah
seronok tuk dia dapat main buai.
suke tul dira naik buai

sampai mulut pul terlopong
walid lah yg melayan dira

dah nak sampai umah sibuk nak duduk depan

kesian org tu kecil2 tak dapatmain itik tu..hehehehe

2 comments

Mama_Aqish berkata...

rajinnyer walid dira layan dira ek...umminyer mesti jadi tukang amik gambo tol tak...manje tol dira dengan walidnyer....anak umi ke @ anak walid ni???

diraumiwalid berkata...

anak umi walid dira ni,tak larat saya nak layan semua yg dira nak main tu pun dari jauh je saya ambil gambo.

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails

FEEDJIT Live Traffic Feed